Isnin, 11 Februari 2008

dengki? ko apahal?

ako rasa tiada kesesuaian untuk ako meletakkan posting tentang kejumudan sekumpulan manusia sebelum ini..

oleh itu..

suka hati korang-lah...

jangan lupa banyakkan membaca..

sebelum perbuatan korang itu memalukan kamo dan keluarga kamo semua..


tapi ako memang dengki akan insan di dalam gambar ini..ciss..
(tiada dalam gambar, sekumpulan gadis memerhati dengan mata berkaca dan wajah penuh teruja)

3 ulasan:

  1. (tiada dalam gambar, sekumpulan gadis memerhati dengan mata berkaca dan wajah penuh teruja)

    cilaka. nak tuju kat aku, efi ngan ara la tu. hahaha
    ouh btw, that guy name jeffny. yg main sax kumpulan komplot tu kan?

    hehheeh. menyanyi2 kecil :

    "waktu, akan pergi, akan pergi pada sisi mu, pada sisi mu"

    hehe. gadis komplotan. wah.

    BalasPadam
  2. ouh. aku demam komplot.
    haha.
    obsesi baru aku. skang. encik chino.
    :p

    BalasPadam