Selasa, 20 Mei 2008

kelip kelip misadventure

ako keluar kawasan seketika..mencari sedikit pengalaman, mencoret secebis memori, menimba setitis pengalaman, mahupun mengambil sedikit angin agar dapat menghela nafas lega daripada kesesakan kota..

tapi tak juga..

keletihan itu biasa, keseronokan juga biasa, kemesraan sedikit terbina, namun tensinya berganda..tak perlu ako olah lagi kisahnya, yang penting ikatan yang telah terjalin harapnya akan kekal berpanjangan..

semua yang terjadi ada hikmahnya..

tuhan itu maha agung, dan senantiasa ada pengajaran di atas setiap perkara yang berlaku, yang baik mahupun yang buruk..

bagi ako, peristiwa yang indah, mahupun yang buat ako menyampah, ada memberi barang sedikit tauladan yang dapat mematangkan fikiran dan tindakan..

tak semestinya apa yang terjadi seperti yang kita rancangkan..dan kelangsungan sesuatu perkara itu adalah daripada kerjasama semua orang..dan tanpa keinginan yang mendalam, sebaik mana pun kamo, tidak akan dapat menghasilkan hasil yang memberangsangkan..

haih..badan masih lesu..barangkali pelukan hangat dari yang ku rindu itu mampu mengembalikan ako..

11 ulasan:

  1. pelukan hangat. hahahhaha. bukan main lg ko skang. wakakakakaka

    BalasPadam
  2. halla..nk bermetafora pun susah laa..chill sudey ok?

    BalasPadam
  3. :P aku nak gelakkan ko jugak. mana leh metafora2 skang. ko abg shuffle skang. kne rugged sket beb! hahahah. *gelak guling2*

    BalasPadam
  4. niss, abg shuffle kejadah..

    kt sana je tukar jadi abg shuffle..

    kat sini tada shuffling2 lagi..shuffle daun terup boleh la..

    ilie, kelip2 sgt chantek!~

    BalasPadam
  5. ayuh pachilo, mari berpelukan..

    uhh~~!

    BalasPadam
  6. kelip kelip ku sangka api, pastu ape sambungan dia aku tak ingat dah. eh tiba-tiba je haha.

    nak peluk gakkkkkkkkkkk :P

    BalasPadam
  7. niss, dalam literature, gay = happy, carefree..

    ako mmg happy n carefree..

    uh..gay~!

    alin, peluk2 mintak punD..

    BalasPadam
  8. kelip2 sgt cantik, nk tgk juge.

    gay=happy, carefree.
    gheyy=masen berpelukan dgn lelakey.

    ...oh takutnye.

    BalasPadam