Jumaat, 12 September 2008

Pemberitahuan

bloggers kesayangan anda ini akan menghadapi waktu sibuk dalam jangkamasa seminggu ini..

berlakunya transisi kuasa disekitar aku dan aku diberi kepercayaan menjadi pemegang amanah..

maka bagi siapa yang terlibat, ingat nomor namblas (16)

dan bersama membawa pembaharuan dalam bidang kuasa eksekutif pelajar

komplikasi dalam komunikasi jadi konfrontasi,
usah mengeluh,
langkah kita bermula di sini,
dan perjalanan kita masih jauh

9 ulasan:

  1. maka bagi siapa yang terlibat, ingat nomor namblas (16)


    terasa sikit. though i reckon i might not be involved.

    BalasPadam
  2. undi calon 16 dan 11 utk pilihanraya MPP!!!

    utk ulasan profile calon klik:

    http://niss-kamarzaman.blogspot.com

    BalasPadam
  3. ohhhhhhhhhhhh dah pahammmmmmmmmmm

    BalasPadam
  4. jikalau aku mempunyai kad metrix yg tertera di atasnye logo Uniten,sudah ku pangkah kotak disebelah no 16...apakan daya,bukan logo itu yg tertera...huhu...gud luck anyways~

    BalasPadam
  5. 16 september yg aku tggu, 16 ni lak yang kuar...

    gud lak. jangan jd saiful azlan. hargai bontot anda

    BalasPadam
  6. encikpundak berkata...

    16 september yg aku tggu, 16 ni lak yang kuar...

    gud lak. jangan jd saiful azlan. hargai bontot anda



    hargai bontot anda. kelakar gile. haha.

    BalasPadam
  7. masen...good luck..and all the best..sorry la akak dh tkleh mengundi..hehe

    BalasPadam
  8. rase macam dah terbukti spekulasi selama ini.
    ya, sbenarnye tak berkaitan dgn posting tp berkaitan dgn komen je.

    saya slambe je undi. kira jugak.
    tahniah kamu.

    BalasPadam