Ahad, 21 Disember 2008

walaupun kita housemate, malam ini kita ketepikan segala persamaan

aku paling suka bila segerombolan tentera berpedang sedang berarak menuju ke posisi pertahanan aku..

jalan rapat-rapat dalam barisan..walau apa pun datang, kekal dalam barisan, langsung tidak melarikan diri..

you'll never walk alone


kenapa aku suka? sebabnya, time tu la barisan meriam-meriam aku akan memuntahkan volley-volley berapi yang bakal meranapkan barisan itu..

haha..

malam ini, one-nil to the arsenal..

update

tekaan aku betul sehingga 3 minit sebelum tamat separuh masa pertama..a well deserved goal, a great long pass, great touch, by a great man..tapi agak tak adil utk Cesc yang dikasari Alonso..buta kayu ke hape ref..lepas tu tertipu dengan lakonan menyebabkan Adebayor dikenakan kad kuning kedua (which means a red card, for those who didnt know)..

apepun, masih kebal daripada dititik top flyers, cuma bila lawan team tengah-tengah ni macam...err..

entahlah.. 

2 ulasan:

  1. oh konpius. kamu warga livepul ke asenel?
    anda bila berkata tentang bola jadi amat eksaited begitu. takpe. enggan layan epl tapi 2 thn skali i wil join u for euro n welkap. mari lawan.

    BalasPadam