Sabtu, 28 Jun 2008

nukilan selingan bila lampu dipadamkan

sebelum ako mula, kalau ada silap dalam posting ini, maka abaikan kerna ako agak keletihan dan ianya takkan berakhir dalam masa terdekat..

ok..

adapun satu perkara itu jika dlakukan pasti ada sebab, akan tetapi pengalaman pasti membuatkan kita menukar niat asal..baik kepada yang lebih baik mahupun kepada yang lebih buruk..

ako yang sebelumnya (kot?)..

namun sekiranya ako lebih menujurus kepada yang kurang baik, maka apapun pekerjaan ako tak akan dapat hasil yang baik..yang fikejar tak dapat, yang dikendong berciciran..

maka segala aksi tindakan, sekiranya mencapai objektif dan menggembirakan, bagi ako ianya sudah cukup memadai..tak kesah bila perkara itu membuatkan ako tensen mahupun emo, ianya berakhir dengan gembira..

apagunanya sekiranya tiada kegembiraan, mahupun kepuasan diri dalam melakukan sesuatu pekerjaan..

baik..sekarang kira berapa banyak ako salah tulis, dan gandakan dengan kegelapan yang sedang ako hadapi ini tatkala menaip dgn hanya skrin leptop pinjam menerangai wajah yang kian dimamah keletihan demi menghormati insan yang juga keletihan..

oh ya..posting ini hanya selingan..sedang berbakti demi kesejahteraan diri..yang lain-lain apa nak jadi, jadilah..pegi mati saja...

p/s: ya, ako rindu kamo..tak tahan menanti berakhirnya minggu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan