Sabtu, 18 April 2009

alkisahnya

seminggu sudah aku terputus dari dunia maya..nukilan-nukilan terbaru pula aku curi-curi tulis ketika masa senggang ataupun bila kebosanan..

sumpah memang aku sumpah pembekal servis internet dengan segala jenis kata sumpahan yang kamu boleh bayangkan..depan bapa pun aku hampir tersebut perkataan 'p', perkataan 'p' lagi, dan perkataan 'b'..oh, di rumah aku menggunakan bahasa melayu, eh bahasa malaysia (oh, apa saja lah) sebagai medium komunikasi..juga sedikit bahasa inggeris, tipikal keluarga kelas pertengahan..

rupanya ini bukanlah masalah pembekal servis tetapi komputer usang aku sendiri, peranti rangkaian gagal mencapai sambungan..sigh~..sumpahan berbakul terkena muka sendiri kembali..

jadi sementara itu, berpuas hati sajalah dengan buku-nota kecil bonda yang mempunyai paparan bersaiz 1/3 daripada paparan komputer atas-meja.. -_-"

tapi masih berjaya muat turun lagu ini..

Angel,
I have a dream of you I can't define
You've been on my mind
Dont't go
I'll lost without by my side
To stand on my own

Yeah, I'm falling for an angel

Angel
The brightest star is shining next to mine
Every night and day
Do you know
Star exploding and they fade away
They fade away
Yeah, I'm falling for an angel

Would you please be my baby
Come by and I lay you down
I'm loving when you say I love you too

Would you please be my honey
I'm sorry that I let you down
Your eyes are breaking my heart in two
Break my heart in two

Angel
May the one above us keep you safe
for the rest of days
If he knows
How I love the smile all on your face
When you are here to stay

Yeah I'm falling for an angel

dan ditambah 2 atau 3 lagi dari runut bunyi taleNtime..

^_^

2 ulasan:

  1. angel n pergi...dua lagu yg cambest!!

    BalasPadam
  2. saye sokong. tapi i still vote for 'just one boy.'

    mari mengagumi hasil nukilan lirik pete teo dan nyanyian aizat serta atilia.

    sejhok, bile kau tgk talentime? ost dah kuar kan? jom bli.

    BalasPadam